sábado, 22 de junio de 2024

You´ll never walk alone.

 O señor Álvaro Rodríguez habitualmente entoa o mítico You´ll never walk alone para referirse ó Muxía, non sabemos si é porque as cores vermellas xuntan ó Muxía e o Liverpool, ou porque é fan do Celtic que é no outro campo que se soe cantar, pero dende aquí facémoslle unha nova proposta, xa que en moitos campos e pavillón se entoa a Rianxeira ou o Miudiño, na Arliña debe entoarse ó Veño da Virxe da Barca, deixamos as letras de ambas para que vaiades ensaiando,  P. D.  nos próximos días a ver se escribimos algo sobre o Muxía e o seu ascenso :



When you walk through a storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark
At the end of a storm
There's a golden sky
And the sweet silver song of a lark
Walk on through the wind
Walk on through the rain
For your dreams be tossed and blown
Walk on, walk on
With hope in your heart
And you'll never walk alone
You'll never walk alone
Walk on, walk on
With hope in your heart
And you'll never walk alone
You'll never walk alone




VEÑO DA VIRXE DA BARCA





Veño da Virxe da Barca,
da Virxe da Barca veño,
veño de abala-la pedra, 
de abala-la pedra veño.

Díxenvos unha mentira, 
veño de abala-la pedra, 
veño de abala-la grande,
que a pequena abala ela,

Nosa señora da Barca 
ten o tellado de pedra,
ben a puidera ter de ouro,
miña Virxe se quixera.

Nosa señora da Barca 
ten un teito bo de pedra; 
di a campana na volta: 
¡cantas voltas vai dar ela! A miña Virxe da Barca,
para o ano hei de volver 
que me quedou a mantilla 
no altar por recoller


Nosa Señora da Barca,
Nosa Señora valeime
que estou no medio do mare
non hai barqueiro que reme.

Eu fun abala-la pedra,
a pedra fun abalare,
eu fun abala-la pedra
que está no medio do mare.

Santo Cristo de Fisterra,
Santo da barba dourada,
axudaime a remontare
a laxe da Touriñana.


Veño da Virxe da Barca,
da Virxe da Barca veño,
veño de abala-la pedra,
de abala-la pedra veño.

Lalara lalara lalaralala, lalara lalara lalaralá.

Veño da Virxe da Barca
veño de abala-la pedra;
tamén veño de vos ve-lo
Santo Cristo de Fisterra.

Lalara lalara lalaralala…

Nosa Señora da Barca,
para o ano hei de volver
que me quedou a mantilla
no altar por recoller.

Lalara lalara lalaralala…

Nosa Señora da Barca,
non hai santa como ela
que fai que as lanchas da ría
collan o vento na vela.

Lalara lalara lalaralala…

Nosa Señora da Barca
Nosa Señora, valeime!
que estou no medio do mare
non hai barqueiro que reme.

Lalara lalara lalaralala…

No hay comentarios:

Publicar un comentario