sábado, 29 de junio de 2024

#Joselu9

 " Grazas. É a mellor palabra e a máis adecuada para expresar todo o que sinto neste momento, no que a emoción e os nervos apenas me permiten escribir.



Gracias, Real Madrid, por todo o que me fixeches sentir o longo da miña vida. Fora e dentro. Dentro e fora. Grazas polo que me ensinastes sendo un rapaz, grazas por terme dado tantos exemplos de grandeza e de humildade ó mesmo tempo.

Grazas por ter mantido vivo meu soño e por termo feito realidade.

Grazas, presi, eres moi grande. Grazas, Jose Ángel, por tanto. Grazas a todos e cada un dos empregados do club máis grande e exemplar. Grazas, adestrador, pola túa forma de entender o xogo. Grazas, equipo, por ser a miña familia. Grazas,aficción, por tanta pasión, tanto agarimo e esa complicidade que nos fixo voiar. 

Fai uns anos marcheime pero xamais me fun. Hoxe tamén marcho pero na realidade quédome. Grazas."

José Luis Mato Sanmartín o veciño da nosa Mai e do noso Chemi.

Todo Joselu no blog.

No hay comentarios:

Publicar un comentario