viernes, 15 de enero de 2021

Adiantamos o toque de queda.

 Sinceramente ó Real Madrid o mellor que lle pode pasar é o adianto do toque de queda e o peche da hostalería as 18 horas porque senón, non ía quedar un madridista con gañas de velo.



A día de hoxe somos unha mestura de aburrimento, mediocridade e depresión algo que leva pasando xa dende a post-tempada do dobrete, cada ano a peor e con menos calidade no plantel, no que xa nada funciona e cun adestrador con gañas cero de desenvolver ós xóvenes e sen gañas de facer revolucións.

O partido de onte non nos leva a ningunha conclusión que non coñeceramos con anterioridade, somos unha banda un equipo mediocre cheo de fútbolistas mediocres. Un equipo incapaz  que necesita estar a tope para competir, que vive no erro e na autodestrucción, cando realmente non o pode permitir e que se afoga cando tenta tirar de casta, porque xa non lle da. 

Todo esto conxuntado coa nula capacidade de desenrolar xogadores xóvenes que incluso involucionan con Zizou. Que pretende o que ficha? sexa quen sexa o cal parece estar en total desacordo co que pide o mister. Non triunfa ningún aquí e moi poucos incluso fora. Brahim, Kubo, Vini, Regui, Ody, Rodry, Militao, Jovic, Ceballos, Llorente, Theo, Odriozola, Vallejo, Lunin, Reinier, Soro, Hakimi, Mayoral, sexan propios ou fichados ningún aporta para o actual mister, queda claro que algo erra ou o mister elexido ou quen ficha.

Pero claro o que non pode ser e poñelos a todos xuntos para ver como erran e dicir mira Zizou ten razón, hai que darlle partidos, e a poder ser seguidos para que collan confianza e saber si valen. Doe especialmente o de Ody, o xogador revelación da Liga pasada, que apenas xoga esta. En cambio que Lucas leve tropecientos partidos titular seguidos é o exemplo da mediocridade que temos, fai uns anos sería xogador de recheo que é o que debía ser.

O Real Madrid volve a necesitar un limpeiro total en xuño, de xogadores, e de cachola, que non quere ou non vai poder facer pola situación actual co Covid. 

Outra tempada así será novamente insoportable, cun plantel cada vez peor e cuns siareiros que se desapegan cada vez máis do equipo. É cansino que o vexamos todos excepto os que mandan. Levamos 42 en 25 partidos, somos unha peniña. A xente hai que seducila e coidala, decirnos o que realmente queren facer e nos entenderemos ou non pero saberemos a que aternos.

Por certo si chegamos a ter xente no Bernabéu fai tempo que todo tería estoupado. A competición en si a Supercopa pois non é moi importante, pero con este sistema e nestas datas ten o seu aquel e o ano pasado serviu para ver que podíamos gañar a Liga, este ano sirve para ver a banda que somos. E no camiño estamos queimando aos xogadores veteranos físicamente que total nun par de anos non nos valen, e queimando a cachola a xogadores xóvenes que non sabemos si valen ou non.

Como di Ali : "Yo llevo mucho tiempo echando de menos que el club le hable al aficionado y le cuente el proyecto deportivo de la entidad. La política de comunicación es un desastre. Parece que se han olvidado de que al aficionado hay que seducirlo y cuidarlo.

Mi sensación es que las líneas maestras del club funcionan y están claras. Que Floper está encima y está cuidando el porvenir del club. Pero se está olvidando de cosas muy básicas y de que no hay nada más importante que el presente.

Su confianza en ZZ, los éxitos europeos recientes y su experiencia vital creo que le están jugando una mala pasada. El Madrid se puede permitir perder, pero no debe aceptar de forma tan dócil ser aburrido o gris.

Y no veo que el club lo sienta como un problema. Y un pionero como Floper que supo ver que para ser relevantes a nivel deportivo hay que serlo en otros campos también no debería permitir esto. Y repito, me jode porque creo que el club trabaja bien en lo más serio pero está descuidando mucho algunas áreas.Al final aquí debatimos una pequeñísima porción de madridistas hardcore que vivimos el club día a día.

Pero la grandeza del Madrid con Floper ha residido en haber entendido y atendido al aficionado de cualquier lugar. Y en haberles seducido y ganado para la causa.Por cierto, yo creo que apostar por los micos cuando ves que tu presente no alcanza es una decisión de club más que de entrenador.

Yo hago responsable a la institución de que Martinio, Vini, Brahim o el que quieras no jueguen más. ZZ quiere ganar y su puesto depende de ganar.Es el club el que debe decirle a su DT que quieren apostar por las promesas y que le dan las llaves para hacer esa transición. Y ahí ya es decisión de ZZ acompañar al club en su idea o hacerse a un lado si está en desacuerdo.

Pero dejarle toda la responsabilidad a él no vale.Y si, como parece, la idea del club es apostar a nivel institucional de forma bestial por micos pero a nivel deportivo soltarlos en el primer equipo y que la selección natural siga su curso te estás jugando que el Madrid se los devore a todos. No parece la mejor idea.

Por eso es tan duro para un club de súper élite apostar tan fuerte por micos. Porque requiere que esa filosofía impregne todo. Desde los despachos al verde. Y a veces toca perder para asentar las bases del futuro. Y nosotros hoy lo queremos todo a la vez y así nos va.

No podemos exprimir a Modricio, Ramos y Benz y desarrollar a Vini, Rodry, Valverde, Kubo, Martinio y Brahim. No es compatible. Encontrar ese equilibrio es jodidísimo y no es la virtud de ZZ. Es muy difícil que el trío Cassio&Kroos&Modric domine y Vini sea feliz. Es lo que hay."

Para rematar como sustitutos de Zizou con Poche out, solo vexo a Raúl que non me gusta, a Nagelss que non creo que veña e a Gallardo. E unha desilusión en cada un dos madridistas que coñezo.

Hoxe non tocou falar de O relato que sempre está presente tamén, como desaparecen as cousas.


Anteriormente:

RtsMadrid o enigma Zizou.

RTsMadrid superliga e relato.

Que me pasa doutor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario